Надходить по 10-15 скарг щодня.
Частину грошей повертають. Фото: segodnya.ua
Найбільше скарг від киян на якість житлово-комунальних послуг надходить на роботу «Київенерго».
Про це повідомив начальник ГУ Держпродпотребслужби в Києві Олег Рубан.
«Кожен день ми отримуємо більше 10-15 звернень з приводу роботи житлово-комунального господарства Києва. Топ – це скарги на «Київенерго», яке, на думку жителів, надає неякісні послуги. Ми опрацьовуємо кожне таке звернення і обов'язково виходимо на перевірку», – сказав Рубан.
У 2017 році, завдяки роботі ГУ Держпродпотребслужби в Києві, жителям столиці повернуті близько 220 тис. грн. за неякісно надані житлово-комунальні послуги. У 2016 році ця сума склала 40 тис. грн.
Раніше повідомлялося, що Київ лідирує в рейтингу на найбільші борги за комунальні послуги.
- 158 переглядів