Реєстрація /

Киянам надали детальну інструкцію, як вирішувати питання щодо комунальних послуг дистанційно

Центри зачинені на карантин.

«Центр комунального сервісу» (ЦКС) в умовах запроваджених протиепідемічних обмежень надає всі послуги дистанційно. Швидко та надійно отримувати онлайн-консультації та вирішувати питання, не виходячи з дому, можна за допомогою 11 каналів обслуговування.

Про це повідомили у ЦКС.

Для вирішення відповідного питання можна обрати зручний спосіб, зокрема:
•    особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
•    електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
•    месенджер на Facebook-сторінці «Центру комунального сервісу» – для вирішення усіх питань;
•    зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для отримання оперативних консультацій;
•    розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
•    сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
•    безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
•    додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
•    Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
•    розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
•    скриньки для прийому показань лічильників та звернень, що розміщені за адресами: просп. Науки, 11; вул. Заболотного, 20-А; вул. Заслонова, 22; вул. Ахматової, 2-А; просп. Маяковського, 26; вул. Радунська, 18; вул. Миропільська, 13-А; просп. Г. Сталінграда, 57; Кловський узвіз, 24; просп. Гонгадзе, 20-Е; б-р Вернадського, 63-А; вул. Я. Коласа, 15-Б; вул. М. Донця, 21-Б; вул. Довженка, 10; вул. Естонська, 5.

Нагадаємо, що київська міська влада наполягає на необхідності внесення змін до Закону України «Про житлово-комунальні послуги». 

Стаття по темі: Нацбанк дав прогноз по ринку нерухомості України: новобудови ризиковані для інвесторів, попит буде відновлюватися 2 роки

У КМДА нагадали, що Закон, що набув чинності ще у грудні 2017 року і впровадив фундаментальні зміни у відносинах споживачів та виконавців послуг, змінив положення в інших законах і підзаконних актах. У деяких випадках ці зміни зашкодили інтересам споживачів і ускладнили роботу виконавців послуг. Тому закон потребує внесення низки змін, аби уникнути правових колізій і усунути норми, що є нежиттєздатними з точки зору практичного втілення.

Джерело