Реструктуризація значно зменшує фінансове навантаження споживача.
Фото: facebook.com
Якщо у споживача є заборгованість за житлово-комунальні послуги, її можна реструктуризувати, тобто поетапно погасити протягом певного періоду часу за домовленістю. Це не перешкоджатиме споживачу отримувати житлову субсидію. Про це повідомила директорка структурного відокремленого підрозділу по роботі зі споживачами комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) Юлія Романченко.
«За останні вісім місяців фахівці ЦКС уклали 812 договорів реструктуризації, з яких 511 – за послуги з постачання гарячої води та теплової енергії, що в 2,5 рази більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Частину договорів кияни підписали за допомогою електронного цифрового підпису, тобто не відвідуючи сервісний центр», – наголосила Юлія Романченко.
Вона додала, що реструктуризація значно зменшує фінансове навантаження на споживача, особливо в міжопалювальний сезон, коли нарахування за опалення не здійснюється.
У ЦКС нагадують, що оформити договір реструктуризації (розстрочення) заборгованості можна за послуги: постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій / управління багатоквартирним будинком, вивезення побутових відходів. Це дає можливість погасити акумульований борг поступово і керованими сумами.
Для укладення договору реструктуризації (розстрочення) заборгованості необхідно подати заяву, оригінали й копії таких документів:
- паспорт (або ID-картка та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру);
- картка платника податків РНОКПП (ІПН) (не надається власником ID-картки в разі наявності ІПН у зазначеному документі);
- документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням / квартирою та витяг із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності;
- довіреність представника та його паспорт (якщо договір укладатиме представник власника).
Перед підписанням договору реструктуризації заборгованості фахівець ЦКС актуалізує дані власника, звіряє суми заборгованості, платежів, показань лічильників та, за наявності підстав, коригує нарахування, а також узгоджує період розстрочення та розмір щомісячного обов’язкового платежу.
Після врегулювання всіх питань і формування повного пакета документів споживач підписує договір реструктуризації (розстрочення) заборгованості. Осіб, які зверталися дистанційно, запрошують до сервісного центру для підписання договору реструктуризації (розстрочення) в зручний для них час. Також договір можна підписати дистанційно за допомогою ЕЦП.
Раніше повідомлялося, що вакантність на офісну нерухомість у столиці все ще не вийшла на довоєнний рівень.
- 36 переглядів