Деякі порушення усунули.
Мешканцям повернули гроші. Фото: ubr.ua
Житлово-комунальна інспекція в Києві ініціювала перерахунок мешканцям столиці більш ніж на 100 тис. грн. Зокрема, у Солом’янському, Оболонському та Деснянському районах виявлено адреси, де тривалий час не працювали ліфти: поломки усунуті, а мешканцям було зменшено суму оплати за ненадані послуги.
За звітом інспекторів, завдяки перевірці усунуто масові порушення прав споживачів, а також притягнуто до дисциплінарної відповідальності посадових осіб. Зокрема, після втручання інспекції відновлено гаряче водопостачання на вул. Академіка Навашина, 4. До того неодноразові звернення та скарги мешканців лишались безрезультатними. Фахівці виявили, що проблема виникла через непрацюючу автоматику насосного обладнання та засміченість теплообмінника в тепловому пункті, який обслуговується ПАТ «Київенерго».
Раніше повідомлялося, що житлово-комунальна інспекція зафіксувала сотні порушень у сфері ЖКГ.
- 318 переглядів