Інакше бюджет може зазнати серйозних втрат.
Чиновникам радять дуже ретельно ставитися до підписання великих договорів. Фото: vkurse.ua
При реалізації проекту будівництва доріг на умовах концесії держава не має економити на юристах, оскільки є закордонний негативний досвід, коли це вилізає боком. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Сергій Лесик, екс-керуючий директор українського офісу швейцарського інвестиційного банку UBS.
«Угорщина зіткнулася з непростою ситуацією, адже побудовані на умовах концесії за кошти інвестора дороги через низький вантажопотік не окуповують себе. А через юридичні нюанси і тонкощі в договорі угорським урядом та інвесторами вийшло так, що держава була змушена викупити ці дороги. А якби були краще прописані умови договору, то, можливо, компанія і далі би експлуатувала ту дорогу і несла збитки, а не громадяни Угорщини. Послуги юристів при таких проектах коштують, звичайно, дуже дорого – навіть при нескладних договорах це мінімум 1% від суми. Тож, якщо проект на 500 млн. доларів, то 5 млн. іде юристам. Але це той випадок, коли скупий платить не двічі, а вдесятеро більше, якщо знехтує кваліфікованою юридичною підтримкою при підписанні таких серйозних договорів», – зазначив експерт.
Раніше повідомлялося, що концесійна дорога починає повертати потрачені на неї кошти лише після завершення будівництва всього запланованого відрізку.
- 559 переглядів