Чиновники дали роз’яснення.
Чиновники розповіли, що робити. Фото: ubr.ua
Департамент суспільних комунікацій надає роз’яснення щодо дій громадян при перейменуванні вулиці.
За словами чиновників, законодавством не передбачено внесення змін до правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору міни, договору дарування, тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиць, на яких знаходиться об’єкт нерухомого майна, а тому вони є чинними та не потребують заміни чи отримання нового правовстановлюючого документа.
У той же час, з власної ініціативи або у разі необхідності (продаж, дарування, тощо) власник майна (у тому числі земельної ділянки), відносно якого відбулись зміни у назві вулиці (проспекту, провулку тощо), відповідно до законодавства має право самостійно (або уповноважити на це іншу особу за довіреністю) звернутись до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно з заявою про внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв'язку із зміною назви чи перейменування вулиці (проспекту, провулку тощо) відповідно до рішення Київської міської ради.
У разі необхідності здійснення нотаріальних дій з нерухомістю (продаж, успадкування, дарування тощо) у Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради можна отримати довідку про перейменування вулиці. На підставі правовстановлюючих документів зі старою назвою вулиці і довідки Департаменту містобудування та архітектури нотаріус видає новий правовстановлюючий документ з новою назвою вулиці.
Раніше повідомлялось, що в Києві перейменують ще декілька вулиць.
- 1480 переглядів