Уже можна дзвонити і скаржитися на роботу ЖЕКів.
На «гарячу лінію» здвонять тисячі киян. Фото: almirneves.com.br
Київська міська державна адміністрація відкрила роботу інформаційно-аварійної служби, куди городяни зможуть звертатися з питань житлово-комунального господарства.
Про це говориться в повідомленні прес-служби КМДА.
Завдяки цьому сервісу, жителі, зателефонувавши за номером 15-57, мають можливість залишити заявку про аварію, і її відразу передадуть на обробку виконавцю.
«З початку опалювального сезону зросла кількість дзвінків від киян саме з питань тепла, водопостачання. Саме тому в місті стартувала інформаційно-аварійна служба, яка прийматиме заявки, що стосуються надання житлово-комунальних послуг. Працюючи в тестовому режимі останні кілька днів, лінія 15-57 прийняла в роботу близько 10 тис. дзвінків від жителів, що особливо важливо в ході ліквідації аварій, які сталися в процесі запуску тепла», – сказав заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.
За його словами, надалі за допомогою телефону 15-57 кияни зможуть залишити інформацію про послуги, які надаються неякісно або не в повному обсязі, з можливістю подальшого перерахунку плати за них.
Раніше повідомлялось,що для бажаючих скоротити використання газу відкрили «гарячу лінію».
- 12380 переглядів