Бути в тренді – значить перебувати на крок попереду від конкурентів, які вибудовують свою стратегію просування реакційно, у відповідь на популярні теми сьогодення.
Справжній же успіх залежить від вміння передбачити тренди і заздалегідь адаптувати під них свій бізнес. Ще краще – самому затверджувати моду і диктувати правила гри.
Контекстна реклама в Google Ads сама по собі є ефективним інструментом просування. Використання трендів 2023-го року дозволить залучити ще більше трафіку, підвищивши кількість конверсій. Однак чи багато власників бізнесу мають час на відстеження популярних тенденцій? А ще ж потрібно якось інтегрувати їх у свої рекламні кампанії.
Розвʼязати проблему допоможе контекстна реклама від web-promo.ua/ua/ppc/. Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo уважно стежить за трендами і має досвід впровадження їх у стратегію просування бізнесу в інтернеті. Понад 100 сертифікованих експертів налаштують показ ваших оголошень швидко та ефективно, а досвідчені менеджери залюбки проконсультують з будь-якого організаційного питання.
Зупинимось детальніше на трендах контекстної реками у 2023-му році.
1. Штучний інтеллект. Його зараз використовують на всіх напрямках роботи не тільки в контекстній рекламі. В Google Ads уже задіяні власні механізми з нейромережами: автоматизована кампанія, вибір стратегії ставок, визначення оптимальних майданчиків для розміщення оголошень. Ви можете застосувати можливості технологічного прогресу в налаштуванні кампаній для таких завдань:
- створення текстів оголошень;
- генерація рекламних банерів;
- генерація промо-роликів;
- підбір ключових слів;
- визначення цільової аудиторії.
2. Голосовий пошук. Можливість інтегрувати нейромережі в системи голосових асистентів та «смарт»-колонок стимулювала зростання їх популярності. Для отримання трафіку від таких користувачів додайте в семантичне ядро сленгові ключі та запити з урахуванням особливостей вимови.
3. Важливість контексту. Google поступово віддаляється від концепції ключових слів. Алгоритм пошукової системи уже вміє розрізняти контекст, і продовжує вдосконалюватися. Тож загальний зміст сторінки, на яку веде оголошення, повинно бути максимально релевантним запитам користувачів.
4. Реклама на мобільних пристроях. Частка пошукових запитів зі смартфонів та планшетів уже перевищила 50%, тому оголошення треба адаптувати для таких користувачів, використовуючи розширені сніпети з можливістю зателефонувати прямо в рекламі, або прокласти маршрут.
5. Рекламні інтеграції. Google уже інтегрував показ оголошень у свій поштовий сервіс Gmail. Вірогідно, що цей тренд буде мати продовження, і в кінці 2023-го – в 2024 році ми станемо свідками рекламних оголошень від Google Ads у Facebook, Instagram та TikTok.
Не варто обирати якийсь один тренд для інтеграції у свою стратегію просування. Краще спланувати повну переорієнтацію контекстної реклами з урахуванням зазначених тенденцій. А за посиланням ви зможете замовити цю послугу в професіоналів агентства Webpromo.
- 336 переглядів