Реєстрація /

Нові дороги для Києва: де роблять і робитимуть ремонти

Найбілььше нового асфальту появиться у Солом'янському районі.

Такого активного ремонту доріг в Києві, як цього року, пригадати складно. Незважаючи на те, що через це мешканці (в першу чергу, водії) відчувають незручності, але всі розуміють, що ремонтувати дороги необхідно і більшість киян готові потерпіти, позитивно сприймаючи оновлення дорожньої інфраструктури.

ІАП «Столична нерухомість» вирішив детальніше вивчити, де саме зовсім скоро (або навіть уже) ми побачимо нові рівні дороги і скільки це коштує місцевому бюджету.

Який бюджет?

На ремонт доріг у столичному бюджеті на 2016 рік передбачили 220 млн. грн. Загалом, на утримання вулично-дорожньої мережі виділено майже 820 млн. грн. Ще 101 млн. грн. виділили на ремонт міжквартальних та міждворових проїздів. Понад 180 дворів мають капітально відремонтувати до кінця року.

Де і які дороги ремонтують

Ремонт доріг цього року торкнувся кожного району міста. Рекордсменом за кількістю вулиць, які мають бути відремонтовані до Нового року є Шевченківський район, де «Київавтодор» обіцяє оновити асфальт на 174 дорогах, а за площею – Солом'янський район, де ремонт проведуть на понад   35 тис. кв. метрів.

Нижче список тих вулиць Києва, які вже відремонтовані цього року, в процесі ремонту або де ремонт ось-ось розпочнеться.

Так, за даними корпорації «Київавтодор»:

  • в Голосіївському районі ремонт у 2016 році проведуть загалом на 122 вулицях або на 33 тис. 785 кв. м доріг.

Найбільше замінять асфальту на вулицях: Заболотного (915 кв. м), Боженка (564 кв. м), дорога на Феофанію (480 кв. м), Пирогівський шлях (360 кв. м), Козацькій (358 кв. м), Саперно-Слобідській (340 кв. м), Микільсько-Ботанічній (295 кв. м), Весняній (287 кв. м), Деміївській (265 кв. м), Лятошинського (256 кв. м), пр. Глушкова (255 кв. м).

  • У Дарницькому районі відремонтують 83 дороги, площею 23 тис. 499 кв. м.

Масштабний ремонт закінчать на вулицях: Ялтинська (1 тис. 500 кв. м), Бориспільська (400 кв. м), Харківське шосе (від Харківської площі до Привокзальної площі) зроблять ремонт на 400 кв. м, Дніпровська набережна (400 кв. м), Петра Григоренка (350 кв. м), Тростянецька (300 кв. м).

  • У Деснянському районі новий асфальт з'явиться на 52 дорогах на 20 тис. 860 кв. м.

Найбільший обсяг робіт виконають на пр. Маяковського (605 кв. м), вул. Червоногвардійській (636 кв. м), Бальзака (630 кв. м), Драйзера (587 кв. м), проспекті Ватутіна (578 кв. м), вул. Братиславській (536 кв. м), Закревського (545 кв. м), Милославській (490 кв. м), Пухівській (376 кв. м), транспортній розв'язці на пр. Маяковського та вул. Марини Цвєтаєвої (356 кв. м), вул. Радунській (310 кв. м).

  • У Дніпровському районі відремонтують 56 доріг на 28 тис. 900 кв. м.

Новий асфальт з'явиться на пр. Броварському (13 тис. 500 кв. м), вул. Будівельників (2 тис. 80 кв. м), бул. Дарницькому (2 тис. 20 кв. м) пр. Миру (2 тис. кв. м), вул. Плеханова (1 тис. 185 кв. м), Алма-Атинській (575 кв. м), пр. Возз'єднання (310 кв. м), Дарницькій площі (425 кв. м), вул. Березняківській (590 кв. м), Кибальчича (350 кв. м).

  • В Оболонському районі новий асфальт буде на 51 вулиці на 28 тис. Кв. м.

У список, де проводять найбільш масштабний ремонт увійшли: вул. Полярна (8 тис. кв. м), пр. Степана Бандери (1 тис. кв. м), вул. Автозаводська (400 кв. м), Богатирська (600 кв. м), Лугова (300 кв. м), Бережанська (350 кв. м), пр. Героїв Дніпра (1 тис. 403 кв. м), Тимошенка (3 тис . кв. м), Архипенка (Мате Залки – 350 кв. м), Йорданська (Лайоша Гавро – 600 кв. м), пр. Героїв Сталінграду (1 тис. 100 кв. м), пр. Оболонський (800 кв. м), вул. Кондратюка (450 кв. м), Гамарника (400 кв. м), Юнкерова (380 кв. м).

  • У Печерському районі відремонтують 125 вулиць або 20 тис. 640 кв. м доріг.

У список, де покладуть найбільше нового асфальту, потрапили: бул. Дружби Народів (864 кв. м), Набережне шосе (576 кв. м), Паркова дорога (470 кв. м), вул. Алмазова (Кутузова – 540 кв. М).

  • У Подільському районі оновлять асфальт на 57 вулицях, 22 тис. 585 кв. м. площі.

Адреси: вул. Гречка (1 тис. 100 кв. м), пр. Правди (1 тис. 60 кв. м), Білецька (1 тис. 460 кв. м), Вишгородська (800 кв. м), пр. Свободи (830 кв. м), Новокостянтинівська (820 кв. м), Набережно-Лугова (660 кв. м), Нижній Вал (680 кв. м), Кирилівска (Фрунзе – 525 кв. м), Гонгадзе (580 кв. м), Сирецька (550 кв . м), Набережно-Хрещатицька (400 кв. м).

  • У Святошинському районі відремонтують 63 вулиці, замінивши асфальт на 32 тис. 200 кв. м.

В першу чергу на: пр. Палладіна (1 тис. кв. м), вул. Міській (1 тис. 100 кв. м), Уборевича (1 тис. 100 кв. м), Стеценка, Туполєва, Жмеренській, Депутатській, Ромена Ролана, Наумова, Семашка, Якутській, Корольова, Вернадського, Картвелішвілі (по 700 кв. м), пр. Леся Курбаса (600 кв. м), Якуба Коласа (600 кв. м), Святошинській (550 кв. м), бул. Кольцова (400 кв. м), вул. Симиренка (600 кв. м), Зодчих (550 кв. м), Качалова (500 кв. м) та інших.

  • У Солом'янському районі ремонт зроблять на 118 вулицях та на 35 тис. 298 кв. м.

Адреси: проїзд на бул. Лепсе (2 тис. 176 кв. м), бул. Чоколівський (1 тис. 100 кв. м), пр. Відрадний (1 тис. 250 кв. м), Антонова (603 кв. м), Героїв Севастополя (830 кв. м), пр. Повітрофлотський (600 кв. м).

  • У Шевченківському районі відремонтують 174 дороги і 30 тис. 543 кв.м.

Серед вулиць, де відремонтують найбільше дорожнього покриття: вул. Мельникова (577 кв. м), пр. Перемоги (570 кв. м), Подільський узвіз (680 кв. м), Саксаганського (930 кв. м), Олени Теліги (550 кв. м), Щербаківського (Щербакова – 420 кв . м), Дорогожицька (595 кв. м), Шолуденка (420 кв. м), Бауманська (515 кв. м).

Крім того, КК «Київавтошляхміст» відремонтує 16 тис. 427 кв. м покриття на мостах: на мосту Метро – 9 тис. 583 кв. м., Московському мосту – 1 тис. 600 кв. м, мосту Патона – 500 кв. м.

Що вже зроблено

У «Київавтодорі» ІАП «Столична нерухомість» повідомили, що на сьогоднішній день роботи з капітального ремонту виконали на вулично-дорожній мережі міста Києва площею 495 тис. 900 кв. м. Новий асфальт тепер на пр. Перемоги, вул. Васильківській, вул. Стрілецькій, вул. Саксаганського, бул. Тараса Шевченка, вул. Бучми, вул. Мельникова, вул. Миропільській, вул. Голосіївській, пр. Правди, вул. Черкаській, вул. Серафимовича.

Щодо поточного (середнього, дрібного) ремонту, то його зробили на 368 тис. 400 кв. м при плані 544 тис. 200 кв. м. Загалом відремонтували 37 доріг із запланованих 50.

Серед об'єктів, з найбільшим трафіком руху, такий ремонт зроблений на:

  • проспекті Лобановського – від пл. Московської до вул. Кіровоградської;
  • проспекті Генерала Ватутіна – від Керченської площі до вул. Братиславської і від моста через р. Десенка до шляхопроводу №2 транспортної розв'язки на перетині проспекту Генерала Ватутіна з вул. Бальзака;
  • проспекті Броварському – від шляхопроводу вул. Кіото до зупинки громадського транспорту «Зазим'я»;
  • вулиці Будівельників – від вул. Краківській до просп. Гагаріна;
  • вулиці Старонаводницькій – від будинку №40 до площі ВВВ;
  • вулиці Бастіонній – від Печерського шляхопроводу до будинку №11;
  • вулиці Івана Федорова – від вул. Протасів Яр в межі району;
  • проїзді Золотоворітському – від вул. Лисенка до вул. Володимирської;
  • вулиці Ярославів Вал – від вул. Стрілецької до вул. Володимирської.

Оцінка якості

На думку експертів, у порівнянні з минулими роками виріс не тільки обсяг робіт, але і їх якість.

«Загалом, якість ремонту прийнятна. У порівнянні з минулими роками, вона на порядок вища. При цьому те, як довго прослужать нові дороги, залежить від бюджету і виду ремонту. Якщо це капітальний ремонт, то новий асфальт буде довго в хорошому стані, оскільки в даному випадку проводиться комплекс заходів. Якщо це ямковий ремонт, то, такого ремонту вистачить ненадовго», – говорить Олександр Панок, директор компанії «Нортус Плюс», яка займається ремонтом доріг.

У свою чергу, в «Київавтодорі» запевняють, що вони постійно контролюють якість виконаних робіт.

«Корпорація залучає до контролю якості та прийому виконаних дорожніх робіт сертифікованих інженерів технічного нагляду, які ведуть контроль і поетапний прийом виконаних робіт на всіх дорожніх об'єктах міста відповідно з чинними вимогами нормативних документів. Після завершення робіт запрошується міська лабораторія департаменту благоустрою для перевірки ущільнення і товщини шару асфальтобетону», – стверджують у «Київавтодорі».

У той же час, експертів (та й простих киян) дивує той факт, що часто ремонтом доріг в столиці займаються «варяги» – не київські, а іноді і не українські компанії.

«У столиці ремонтом займаються одеські, донецькі, турецькі компанії, при цьому місцеві організації можуть запропонувати високу якість робіт і прийнятну ціну за свої послуги, але з ними, чомусь не співпрацюють», – зазначив Олександр Панок.