Реєстрація /

Електронний рахунок за комунальні послуги має таку ж юридичну силу, як і паперовий

Киянам розʼяснили особливості.

Усе більше киян віддають перевагу електронній системі оплати за спожиті житлово-комунальні послуги та відмовляються від паперових рахунків-повідомлень. За останні три місяці від паперових платіжок відмовились 175 тисяч містян. Про це повідомляє КК «Центр комунального сервісу».

У липні цього року комунальний концерн звернувся до споживачів із пропозицією відмовитись від паперових рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг, оскільки електронні версії використовують усе частіше.

Як пояснює ЦКС, у цьому контексті найпоширенішим є питання юридичного статусу електронної версії: чи має електронний рахунок на оплату спожитих житлово-комунальних послуг таку ж юридичну силу, як і паперовий рахунок-повідомлення?

Усі рахунки формуються згідно з Вимогами до формування рахунків на оплату послуг. Електронний рахунок – це ідентична версія паперового рахунку-повідомлення та містить таку ж саму інформацію, зокрема обсяг споживання, нарахування, перерахунок, відомості про оплату та суму до сплати в розрізі послуг, тарифи, вартість та інформацію про вузли розподільного обліку води і тепла (квартирні лічильники).

Електронну копію паперового рахунка-повідомлення, можна завантажити в особистому кабінеті, натиснувши на кнопку «Завантажити рахунок» (функція доступна одразу після підтвердження відмови від паперового рахунка-повідомлення), зберегти на своєму пристрої (телефоні або комп’ютері), роздрукувати. Крім того, на сайті ЦКС в розділі «Дистанційне обслуговування» завжди доступна послуга «Замовити дублікат».

Щоб відмовитися від паперового рахунка-повідомлення, потрібно:

  • зайти в особистий кабінет споживача;
  • натиснути кнопку «Відмовитися від паперового рахунка-повідомлення»;
  • на сторінці налаштувань поставити галочки на тих об’єктах, для яких споживач не хоче отримувати паперові рахунки-повідомлення;
  • натиснути «Зберегти».

Якщо споживач випадково відмовився від паперового рахунка-повідомлення, він завжди може відновити послугу його доставки, як і раніше, до поштової скриньки. Для цього достатньо звернутися із заявою дистанційно або особисто в сервісний центр та надати документи, що підтверджують особу та право володіння/користування житловим приміщенням.

Раніше повідомлялося, що визначені об'єкти, які відновлюватимуть в першу чергу.

Джерело