Можна дзвонити по декільком номерам.
Працюють кол-центри. Фото: intvua.com
Для перерахунку за неякісні житлово-комунальні послуги киянам необхідно звертатися на міські «гарячі лінії» або у сервісні центри Центру комунального сервісу.
Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Так, поскаржитись на неприбране подвір’я чи ледве теплу воду з гарячого крана можна на 15-51 (з мобільного – 044 205-73-37) та 1557 (з мобільного – 044 500-15-57).
Пантелєєв нагадав, що дзвінки на «гарячі лінії» щодо неякісних послуг – 1551 та 1557 – прирівняли до письмових заяв на перерахунок.
Крім того, цього року у місті планують відкрити ще дев’ять центрів комунального сервісу, які прийматимуть звернення у тому числі з питань перерахунку. Вони працюватимуть у кожному районі столиці.
Раніше повідомлялося, що кияни сплатили за житлово-комунальні послуги мільярди гривень.
- 487 переглядів