Реєстрація /

Чиновник розповів, як працюватиме новий сервісний центр для громадян

Обіцяють, що все буде зручно, прозоро і швидко.

Створення сервісного центру адміністративних послуг для мешканців Київської області, який має відкритися в кінці року, має на меті на надання якісних і швидких послуг населенню. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів ініціатор цього проекту заступник голови Київської облдержадміністрації (КОДА) Лев Парцхаладзе.

«На початках центр надаватиме послуги пов’язані з архітектурно-будівельними, реєстраційними та міграційними питаннями. Всі процедури будуть простими і зрозумілими, задля цього буде електронна черга і створено кол-центр, а консультації надаватимуться безкоштовно. Ми хочемо, щоб реєстрація і ідентифікація особи, яка звертається у центр, відбувалася один раз. Щоб людина один раз принесла копії необхідних документів і при наступних зверненнях в сервісний центр вже не мала цього робити. Також буде перевірка документів при подачі. Людині повідомлятимуть про те, що не вистачає якихось документів одразу, як вона їх подає, а не коли вона вже сподівалася отримати певне рішення чи довідку. Будуть встановлені чіткі часові рамки, за які чиновник має надати необхідну послугу чи підготувати необхідний документ. І завдяки онлайн і офлайн-трекінгу (через кол-центр) людина завжди зможе довідатися, на якій стадії розгляд її питання і хто цим займається. Також хочемо встановити часові ліміти стосовно самої роботи з громадянами – так, не більше 2 хвилин для видачі документів і не більше 15 для їх реєстрації і подання. Ще важливим є принцип екстериторіальності, який буде запроваджено. Це значить, що отримати ту чи іншу послугу у центрі людина зможе, незалежно від того, в якому місці Київської області вона зареєстрована і де саме в межах області розташований об'єкт, якого її звернення стосується», – зазначив Лев Парцхаладзе.

Раніше повідомлялося, що поява сервісного центру адміністративних послуг має подолати корупцію на «побутовому рівні».

Теґи