Реєстрація /

Для скарг на ЖЕКи в мерії виділять окремий номер телефону

Кияни зможуть залишати скарги.

У жовтні у столиці запрацює додатковий телефонний сервіс 15-57 з питань житлово-комунального господарства.

Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

«За цим номером працюватимуть оператори, які прийматимуть звернення мешканців столиці щодо утримання житлового фонду, постачання тепла та води тощо», – пояснив він.

Пантелеєв також зазначив, що за цим номером кияни зможуть отримати необхідні консультації щодо енергозбереження й утеплення, а також оперативно вирішити проблеми житлово-комунальної сфери.

«Номер 15-57 працюватиме у структурі єдиного контактного центру 15-51, однак наявність окремого тематичного підрозділу дозволить забезпечити чітку переадресацію запиту на виконавця», – сказав чиновник.

Раніше повідомлялось, що до 1 жовтня визначать середньозважений тариф на тепло.

Теґи