Кияни зможуть залишати скарги.
Для скарг виділять окрему телефонну лінію. Фото: 062.ua
У жовтні у столиці запрацює додатковий телефонний сервіс 15-57 з питань житлово-комунального господарства.
Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
«За цим номером працюватимуть оператори, які прийматимуть звернення мешканців столиці щодо утримання житлового фонду, постачання тепла та води тощо», – пояснив він.
Пантелеєв також зазначив, що за цим номером кияни зможуть отримати необхідні консультації щодо енергозбереження й утеплення, а також оперативно вирішити проблеми житлово-комунальної сфери.
«Номер 15-57 працюватиме у структурі єдиного контактного центру 15-51, однак наявність окремого тематичного підрозділу дозволить забезпечити чітку переадресацію запиту на виконавця», – сказав чиновник.
Раніше повідомлялось, що до 1 жовтня визначать середньозважений тариф на тепло.
- 1522 перегляди