Реєстрація /

Перелік відомостей, необхідних для видачі будівельної ліцензії змінився

Деякі документи скасували.

Змінено перелік відомостей, необхідних для видачі будівельної ліцензії. Відповідні зміни до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, передбачених постановою Кабміну від 09.01.14 №7. Про це повідомили в прес-службі Держкомпідприємництва.

Тепер на підставі звернення юридичних або фізичних осіб Держархбудінспекція буде проводити перевірку достовірності відомостей у документах, поданих підприємцем для отримання ліцензії, з використанням загальнодержавних реєстрів.Також змінено перелік відомостей про суб'єкта будівельної діяльності, які повинні міститися в заяві про видачу ліцензії на будівництво.

Зокрема, в заяві має бути така інформація:

  • Для юридичної особи: найменування, місцезнаходження, банківські реквізити, код платника податків згідно з ЄДРПОУ або податковий номер, контактні телефони, електронна адреса;
  • Для фізичних осіб-підприємців: прізвище, ім'я та по батькові, серія та номер паспорта, ким і коли виданий, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків, контактні телефони, електронна адреса.

Крім зазначених відомостей, юридична особа обов'язково повинна розкривати інформацію про наявність філій та інших відокремлених підрозділів, за місцем яких виробляється заявлена ​​діяльність, із зазначенням їх назви та місцезнаходження, а фізособа-підприємець – інформацію про місцезнаходження здійснення заявленої діяльності (за наявності).

З ініціативи Держпідприємництва, для отримання будівельної ліцензії підприємці вже не зобов'язані подавати виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчена нотаріально або органом, який видав документи.

Раніше повідомлялось, що ДАБІ зможе перевірити дані будівельників за допомогою держреєстра.