Реєстрація /

«Зіркові» орендарі та розважальна складова забезпечують успіх ТРЦ

Набір орендарів має бути збалансованим.

Розробляючи проект і концепцію торгово-розважального центру постійно потрібно тримати в голові інтереси відвідувача (покупця) – людини, на яку і девелопери, і орендарі і мають бути зорієнтовані у своїй діяльності. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Анна Чуботіна, керівник відділу торгових площ консалтингової компанії Jones Lang LaSalle.

«В торговому центрі має бути якісний і збалансований набір орендарів з новими брендами. Чим збалансованіше представлені ті чи інші групи товарів в ТЦ, чим більше «зіркових» орендарів на об’єкті – тим він успішніший. Також значну роль в успішності нових об’єктів відіграватиме розважальна складова, оскільки соціальна функція буде все важливішою в об’єктах торгової нерухомості», – зазначила експерт.

Нагадаємо, що ринок торгової нерухомості «загальмував» у своєму розвитку.