Орендарі просять знижки, оскільки у них не «йдуть» продажі.
Не всі орендарі знають принципи успішних продаж. Фото: smartappsforandroid.com
Якщо орендарі правильно працюють, але їм в певний момент потрібна якась підтримка – ми йдемо на поступки, даємо якісь знижки, переглядаємо умови співпраці з ними. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Марія Казанцева, член ради директорів компанії CIty Capital Group (ТЦ «Даринок»).
«В першу чергу ми хочемо розібратися з тим, чому орендар прийшов за знижкою. Дуже часто через те, що в нього не ідуть продажі і часто з’ясовується, що він просто не вміє продавати. Тому ми навіть запустили таку собі міні-школу для наших орендарів. Адже здебільшого це малі підприємці , яких ще треба вчити що таке маркетинг, і як він спрацьовує, що таке мерчендайзинг тощо. Запустивши цю школу, ми бачимо дуже позитивну реакцію орендарів, вони розрухалися і вже значно активнішу участь беруть у наших маркетингових заходах, різниках кампаніях, акціях тощо», – зазначила Марія Казанцева.
Раніше повідомлялося, що в деяких ТРЦ відбувається близько 150 маркетингових заходів за рік.
- 939 переглядів