Реєстрація /

Проїжджу частину Хрещатику можуть звузити

Дорогу можуть зробити п’ятиполосною.

У Києві розглядають можливість звуження проїжджої частини вулиці Хрещатик з восьми до п'яти смуг з облаштуванням трьох наземних пішохідних переходів.

Про це заявив спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури Віктор Петрук.

При цьому, за словами чиновника, його пропускна здатність не буде зменшена, а швидкісний режим навіть зросте.

Він пояснив, що пропускна здатність 8-смугового Хрещатика абсолютно не адекватна пропускній здатності прилеглих вузлів.

«Восьмисмуговий Хрещатик може пропускати до 5 тисяч 500 автомобілів на годину в одному напрямку. У той же час, вранці Європейська площа в напрямку Хрещатика пропускає тільки близько 3 тисячі 200 автомобілів на годину, а ввечері Бесарабська площа – близько 2 тисячі 200 автомобілів на годину», – розповів Петрук.

За його словами, за рахунок звуження проїжджої частини можна буде поліпшити характеристики центральної вулиці міста, влаштувати наземні пішохідні переходи та «позбутися любителів швидкісної їзди».

Петрук уточнив, що від вул. Б. Хмельницького до вул. Михайлівської пропонується звузити проїжджу частину Хрещатика до трьох смуг в напрямку Бессарабки і до двох смуг в напрямку Європейської площі.

При цьому можна організувати регулювання перехресть Б. Хмельницького – Хрещатик, Прорізна – Хрещатик і Михайлівська – Хрещатик у дві фази.

«Ми промоделювали цю ситуацію і побачили, що знаходимося на правильному шляху. Схема організації руху і світлофорне регулювання дозволяє пропускати пішоходів біля ЦУМу, Департаменту архітектури та Будинку Профспілок по поверхні, не ускладнюючи при цьому автомобільний рух», – резюмував Петрук.

Чиновник зазначив, що зробити центральну вулицю міста повністю пішохідною поки не можливо, бо Хрещатик є найважливішою транспортною магістраллю загальноміського значення.

Раніше повідомлялось, що розв’язка на Поштовій площі небезпечна для пішоходів.