Поки карантин негативно вплинув на показники.
Фото: kievvlast.com.ua
Із відновленням роботи більшості підприємств, споживачі, як і ринок роздрібної торгівлі поступово адаптуються до нових реалій. Ймовірно, що споживча активність поступово відновиться в 2021 році, оскільки саме в 2021 очікується доступність вакцини, а пост-ковідна модель традиційного шопінгу стане вже більш передбачуваною.
Про це повідомляють аналітики консалтингової компанії CBRE Ukraine.
За їх даними у регіонах спостерігалось стримане зростання загального роздрібного товарообігу по країні, який склав 3,7% р/р протягом 1 півріччі 2020 року, в порівняння із 11,4% у 1 півріччі 2019 року, оскільки з початком пандемії COVID-19 споживачі стали більш чутливими до цін.
Найбільші темпи зростання роздрібного товарообігу були зафіксовані у Волинській (+10,9% р/р), Запорізькій (+10,0% р/р), та Хмельницькій (+9,2 р/р) областях, виключаючи тимчасово окуповані території Автономної Республіки Крим, Донецької та Луганської областей.
Спостерігався стрімкий розвиток e-commerce, внаслідок чого даний сегмент перейшов на новий етап трансформації. Наприклад, бренди Colin’s, IKEA та Miniso під час карантину запустили свої інтернет-магазини. Незважаючи на істотне зростання сегменту e-commerce, найбільша частка роздрібної торгівлі представлена фізичними магазинами. За даними Euromonitor International, близько 90% роздрібних продажів припадають саме на традиційні магазини в Україні.
Стаття по темі: Київська інфраструктура: що реалізовано і що обіцяли зробити в 2019 році
Раніше повідомлялося, що Київська міська рада може розглянути нові правила розміщення кіосків у столиці.
Проект рішення передбачає можливість прибрати близько 70% МАФів у Києві до 2024 року. У документі мова йде про МАФи, які псують зовнішній вигляд міста і заважають комфорту громадян. Кіоски повинні бути прибрані з територій біля станцій метро, біля зупинок громадського транспорту і ті, які розташовані вздовж основних транспортних магістралей.
- 749 переглядів