Реєстрація /

Рівень онлайн-оплат за тепло в Києві під час карантину суттєво зріс 

Кияни навчилися вирішувати питання дистанційно.

В столиці частка платежів за тепло й гарячу воду через Інтернет зросла з 50% на початку березня до 65% за результатами квітня. Кількість транзакцій за послуги Київтеплоенерго сягнула майже 1 млн. 

Позитивної динаміки в березні-квітні вдалось досягти за рахунок переведення найбільш затребуваних клієнтами сервісів в онлайн-режим.
 
Зокрема, під час карантину кияни мають можливість дистанційно без візиту фахівця Київтеплоенерго провести контрольне зняття показань лічильників опалення та гарячої води, розпломбувати їх, поставити на абонентський облік тощо. Для цього необхідно оформити електронне звернення до Київтеплоенерго, звернутись через Скайп або Фейсбук-сторінку Центру комунального сервісу, зазначивши послуги та надати скан-копії необхідних документів.
 
«Від імені столичних енергетиків висловлюю щиру вдячність клієнтам за розуміння та відповідальність. Завдяки цьому ми можемо виконувати свою роботу – забезпечувати місто гарячою водою, виробляти електроенергію, виконувати аварійні ремонти, готувати місто до наступного опалювального сезону», – зазначив директор КП «Київтеплоенерго» Вячеслав Бінд.

Стаття по темі: Коронавірус і ринок нерухомості Києва: що відбувається і що буде далі

Раніше повідомлялося, що зима 2019/2020 була найтеплішою за останнє десятиліття. Це вплинуло на зменшення споживання природного газу для забезпечення міста теплом і гарячою водою. У цьому опалювальному сезоні Київтеплоенерго закупило 1,05 млрд куб. м газу на суму 5,5 млрд грн. Натомість у минулому сезоні було спожито 1,17 млрд куб. м загальною вартістю 8,7 млрд грн.

Джерело