Реєстрація /

Киянам нагадали куди скаржитися на неякісно надані комунальні послуги

Можна дзвонити по декільком номерам.

Для перерахунку за неякісні житлово-комунальні послуги киянам необхідно звертатися на міські «гарячі лінії» або у сервісні центри Центру комунального сервісу.

Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Так, поскаржитись на неприбране подвір’я чи ледве теплу воду з гарячого крана можна на 15-51 (з мобільного – 044 205-73-37) та 1557 (з мобільного – 044 500-15-57).

Пантелєєв нагадав, що дзвінки на «гарячі лінії» щодо неякісних послуг – 1551 та 1557 – прирівняли до письмових заяв на перерахунок.

Крім того, цього року у місті планують відкрити ще дев’ять центрів комунального сервісу, які прийматимуть звернення у тому числі з питань перерахунку. Вони працюватимуть у кожному районі столиці.

Раніше повідомлялося, що кияни сплатили за житлово-комунальні послуги мільярди гривень.