Права споживачів незахищені.
Споживачам залишається мовчки платити. Фото: infomist.ck.ua
Інститут споживачів в Україні, зокрема у відносинах з підприємствами, які забезпечують нас енергією, розвинений дуже слабо, хоча в цих взаємовідносинах саме права споживачів мають стояти на першому місці. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Оксана Ремінська, президент Асоціації з енергоефективності та енергозбереження.
«На сьогоднішній день є дуже мало інформації про те, як споживачі можуть відстоювати і захищати свої права. Відповідна державна програма поки що є лише в планах. Але зараз, можливо, і відбувається перша спроба зламати стару систему, коли монополіст диктував, що він хоче, як він хоче, а споживач за все це мовчки платив», – зазначила експерт.
Раніше повідомлялося, що рівень загального боргу українців за комунальні послуги знижається.
- 285 переглядів