Реєстрація /

«Київенерго» буде консультувати споживачів у Facebook

У соціальній мережі можна задати запитання менеджерам компанії.

Користувачі Facebook можуть отримати консультацію по нарахуванням за тепло, спожите в жовтні, залишивши питання на сторінці «Київенерго». Про це повідомили в прес-службі компанії.

«Якщо у клієнтів виникли питання з приводу нарахувань за тепло, спожите в жовтні, «Київенерго» надає можливість отримати оперативне роз'яснення щодо формування платіжок в контакт-центрі: 1588. А користувачам Інтернету, щоб отримати таке роз'яснення, досить до кінця листопада відправити компанії фото платіжки приватним повідомленням на сторінці компанії в Facebook», – говорять в компанії.

Раніше повідомлялося, що вартість опалення хочуть прив'язати до температури повітря на вулиці.