Охочих приїжджати в країну-агресор стає все менше.
Доходи готелів знижуються. Фото: cleansmartllc.com
В розпал ділового сезону на готельному ринку Москви особливо гостро починає відчуватися вплив санкцій, нестабільної економічної ситуації і курсу рубля.
Про це повідомив Девід Дженкінс, Керівник департаменту готельного бізнесу компанії JLL.
«На показник валового операційного прибутку готелів негативно впливають зростаючі операційні витрати, при цьому через політичну обстановку падає і попит на розміщення – навіть незважаючи на те, що зниження курсу рубля робить російські готелі доступнішими для зарубіжних туристів», – каже експерт.
Показник RevPAR (прибутковість на номер) готелів Москви за підсумками трьох кварталів знизився на 10% в рублях в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
«До червня падіння було не таким значним – тільки на 5%, тоді як, починаючи з літа негативний тренд посилився і розрив до минулого року збільшився вдвічі. Так, за три літніх місяці, з червня по серпень, в Москві спостерігалося падіння RevPAR більш ніж на 15%», – відзначає Дженкінс.
Показники середнього цінового сегмента в Москві за три квартали 2014 року
Джерело: STR Global, JLL
ADR – средня ціна за номер
RevPAR – прибутковість на номер
Occupancy – завантаження номерного фонду
Раніше повідомлялось, що російськи інвестори в Україні не приживаються. |
- 561 перегляд