Реєстрація /

Рітейлери, що працюють в Україні, змушені будуть знижувати ціни

Конкуренція між брендами, що виходять на український ринок, росте постійно.

Процес насичення українського ринку рітейлу різними брендами іде доволі активно. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Віталій Бойко, керуючий партнер компанії UTG.

«Зараз Україна не так страждає від дефіциту брендів, як від завищених націнок на товари, які в нас продаються. Але у світі багато брендів працює вже в посткризових умовах, коли націнки мінімальні, і скоро вони появляться і в Україні. Це відбудеться в найближчі два роки. Тож високий рівень конкуренції, який ми спостерігаємо вже зараз, змусить знизити націнку всіх рітейлерів, що присутні в Україні», – вважає експерт.