Реєстрація /

У Києві зростає кількість продуктових магазинів

Рітейлерів стає більше.

Зростання реальної заробітної плати і роздрібного товарообігу сприяли розширенню продуктових ритейлерів в Києві. Так, мережа супермаркетів Сільпо відкрила 4 супермаркети в Києві і області, Metro Cash & Carry анонсували плани по розширенню мережі оптових гіпермаркетів і відкриття 6 нових об'єктів до кінця 2П 2019 року. У той же час, Novus планує відкрити 7 нових супермаркетів до кінця року. Французька мережа Auchan, незважаючи на закриття супермаркету в Sky Mall, на місці якого планується до відкриття супермаркет Novus, націлена на розвиток магазинів експрес-формату біля будинку «Мій Ашан», а також сегмента e-commerce.

Про це повідомили аналітики компанії CBRE.

Станом на перше півріччя, в Україні з'явилося обмежена кількість нових брендів, серед яких Claudie Pierlot (французький бренд одягу преміум класу), MISSHA (корейський косметичний бренд), Decathlon (французький бренд спорт-товарів) і WEILL (французький бренд одягу преміум класу) . Більшість нових рітейлерів планують розширювати присутність в Києві, відкривши свої магазини в торгових центрах, які, починаючи з 2П 2019 року, планують ввести в експлуатацію.

Очікується, що ринок торговельної нерухомості залишається привабливим для міжнародних ритейлерів, з огляду на позитивну динаміку роздрібного товарообігу і зростання наявного доходу на тлі прискорення зростання ВВП в Україні. Відомо, що в найближчий час кілька міжнародних брендів планують вихід на ринок, включаючи Home & You, Carter's, The North Face, Kipling, Eataly, AVVA і FLO.

Стаття по темі: Український рітейл в очікуванні кризи 2019 року: що чекає торгові центри в Києві

Раніше повідомлялося, що на стадії будівництва знаходиться велика кількість об'єктів торгової нерухомості (GLA> 650 000 кв. м), введення в експлуатацію яких, безумовно, вплине на розвиток ринку столиці.

Джерело