Через епідемію змінили умови прийому.
Фото: facebook.com
Центр обслуговування споживачів «Київводоканалу» № 5 на вул. Ревуцького, 5-А в Дарницькому районі столиці припинив прийом абонентів. Це пов'язано з несприятливою епідеміологічною ситуацією.
Про це стало відомо з повідомлення прес-служби компанії.
«До уваги споживачів! Через несприятливу епідеміологічну ситуацію з 5 жовтня центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5А) припиняє прийом абонентів », - сказано в повідомленні.
У «Київводоканалі» звернулися до споживачів з проханням вирішувати усі, що їх цікавить, дистанційно. Таким чином можна вирішити ряд питань.
Стаття по темі: Відмова у субсидії: хто та чому не отримає допомогу держави
Раніше повідомлялося, що АТ «Укрпошта» з березня по травень виплатила 4,8 мільярдів гривень монетизованих субсидій на оплату комунальних послуг пенсіонерам, які отримують пенсію через поштові відділення.
Середня сума виплачених субсидій за березень-травень становила на рівні 1500 грн. Максимальний середній розмір монетизованих субсидій у березні становив 9273 грн., у квітні – 11062 грн., у травні – 9 326 грн.
- 123 перегляди