Реєстрація /

Ріст конкуренції змушує забудовників посилювати маркетингову активність

Забудовники готові допомогти продати старе житло покупця, який готовий придбати квартиру в їх комплексі.

У січні-вересні 2016 року пропозиція на ринку первинного житла Києва зросла вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Тому ріст конкуренції змушує забудовників використовувати нові маркетингові інструменти для залучення покупців. Про це розповіла Анна Лаєвська, заступник комерційного директора компанії «Інтергал-Буд».

На сьогоднішній день, на її думку, одним з найпопулярніших механізмів залучення покупців є розстрочка. Деякі компанії суттєво збільшили її термін і тепер можна купити квартиру в новобудові в розстрочку на 10 років при першому внеску лише 5-10% від загальної вартості житла.

Також покупці все частіше віддають перевагу пропозицій від забудовників, які передбачають квартиру з уже готовим ремонтом. По-перше це, зазвичай, обходиться дешевше, ніж робити ремонт самостійно, і, по-друге, звичайно-ж, менш трудоємко і нервово для покупця. За словами Анни Лаєвської, частка квартир з ремонтом «під ключ» у забудовників, які надають таку послугу, становить 40-50% від загального обсягу продажів.

А серед нових маркетингових інструментів – програма Trade-in. Суть цієї послуги полягає в тому, що забудовник за допомогою перевірених фахівців допомагає продати старе житло покупця, а до моменту продажу старої квартири для цього покупця бронюється квартира в одному з об'єктів забудовника.

Пропонуємо ознайомитися з результатами 2016 року для ринку житлової нерухомості Києва.