Ті хто не готові передбачити, як далі розвиватиметься ця сфера опиняться поза ринком.
Магазини по всьому світі закриваються сотнями. Фото: coindesk.com
У сфері рітейлу просто зараз, на очах, відбуваються тектонічні здвиги, але не всі учасники ринку готові до них і здатні їх пережити. Про це порталу 100realty.ua розповів Михайло Меркулов, генеральний директор Arricano Real Estate.
«Погляньмо, що зараз відбувається з рітейлерами. Одні йдуть в жорсткий дисконт, кількість магазинів-дискаунтерів у світі обраховується тисячами. Інші обирають персоналізацію – ці бренди хочуть напряму комунікувати зі споживачем, вони напряму пропонують свій товар, підвищують сервіс і маржу, але програють в об’ємі. Ще одні просто закривають магазини. Магазини по всьому світі зараз закривають сотнями – просто тому, що інтернет в деяких нішах виконує функцію продажу краще. Ці тектонічні здвиги відбуваються у нашій сфері просто зараз, але не всі до них готові. І ті, хто зараз не готовий дати відповідь на питання, яким буде рітейл через кілька років, через ці кілька років просто опиняться поза цим бізнесом. Адже лише знаючи і передбачаючи те, що відбувається і буде відбуватися, можна дивитися наперед і адаптувати свій бізнес під нові умови», – зазначив експерт.
Раніше вже повідомлялося, що сфера рітейлу дуже активно змінюється.
- 304 перегляди