Зміни передбачає Генплан.
Фото: 112.ua
У проєкті Генерального плану міста Києва запропоновано спорудити зовнішній залізничний обхід від Ніжинського до Коростенського напрямків для пропуску транзитних вантажних потоків, якими нині перенасичений столичний вузол залізничного транспорту.
Про це повідомили в комунальній організації «Київгенплан».
Крім того, серед основних заходів розвитку залізничного вузла намічено:
• будівництво залізничної розв’язки в різних рівнях у районі зупинного пункту Лівий Берег;
• спорудження додаткових головних колій на ділянках: Київ-Деміївський – Дарниця, Жуляни – Глеваха, Київ – Миронівка;
• закриття 66 малодіяльних під’їзних колій на 10-ти вантажних станціях;
• створення трьох транспортно-складських комплексів: у районі с. Кожухівка Васильківського району, с. Калинівка Броварського району, м. Українка в комплексі з новими вантажними районами річкового порту;
• закриття вантажних станцій і дворів «Київ-Товарний», «Київ-Дніпровський», вантажного двору «Київ-Почайна», вантажної роботи на ст. «Київ-Пасажирський», сортувальної роботи на ст. «Дарниця».
Стаття по темі: Наскільки подорожчав ремонт квартири в Києві: порівнюємо ціни 2020 і 2018 року
Нагадаємо, що У Києві є можливість перевести житлове приміщення у нежитлове для ведення бізнесу двома способами – за спрощеним порядком, ухваленим Київською міською радою, або через отримання містобудівних умов та обмежень. Законодавства забороняє більше 10 видів бізнесу, які можна відкрити у житловій будівлі.
Раніше повідомлялося, що у січні–березні 2020року в Києві прийнято в експлуатацію 88,2 тис. кв. м загальної площі житлових будівель. Загальна площа прийнятого в експлуатацію житла в січні–березні порівняно з відповідним періодом попереднього року зменшилась на 49,4%.
- 146 переглядів