Вже всі готові до карантину.
Фото: gorod.cn.ua
Чутки про ймовірний локдаун вже не так лякають орендарів і власників ТРЦ. Всі процеси переходу в онлайн і виходу з локдауну в більшості гравців вже налагоджені або знаходяться в процесі налагодження.
Про це 100realty.ua повідомив Ігор Заблоцький, провідний експерт Colliers Ukraine в сегменті торговельної нерухомості.
Але експерт додає, що не дивлячись на стрімке зростання товарообігу в орендарів після кожного локдауну завдяки відкладеному попиту, більшість не змогла перекрити повністю всі втрати, пов’язані з карантинними обмеженнями.
За словами експерта, в періоди жорстких карантинних обмежень орендодавці спрацювали на утримання орендарів. Це пов’язано не тільки з локдаунами та їх наслідками, а й з тим, що розмір і кількість ТРЦ зростає, однак загальна кількість цікавих та ефективних брендів не достатньо велика, щоб покрити всі нові проєкти. Відповідно, ТРЦ, які змогли утримати пул орендарів та запропонувати покупцям звичний (як і до локдаунів) перелік послуг і товарів, отримують позитивні показники на виході з локдауну.
Стаття по темі: Як зміняться ТРЦ після карантину: зона розваг під загрозою, торгівля шукає нові формати
Раніше повідомлялося, що іноземні інвестори поки відклали запуск будівельних проєктів в Україні.
- 370 переглядів