Реєстрація /

Комунальні служби продовжать обслуговувати клієнтів дистанційно

Радять користуватися онлайн послугами.

Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO інформує, що енергоофіси продовжують консультувати виключно дистанційно і залишатимуться закритими для очного прийому клієнтів до 9 червня.

Про відкриття енергоофісів та порядок попереднього запису на очне обслуговування до них клієнти будуть повідомлені додатково.

Задля безпеки клієнтів і працівників, електропостачальник YASNO нагадує, що розрахуватися за електроенергію без комісії, передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна:

•    через Особистий кабінет;
•    на сайті;
•    за допомогою мобільного додатку ;
•    у приватних повідомленнях Facebook-сторінки;
•    із використанням Viber-бота;
•    електронною поштою:kyiv@yasno.com.ua;
•    телефоном за номерами: (044/066/067) 277-18-18.

Читайте також: ТОП-5 порад, як зменшити електроспоживання, працюючи із дому

Раніше повідомлялося, що зима 2019/2020 була найтеплішою за останнє десятиліття. Це вплинуло на зменшення споживання природного газу для забезпечення міста теплом і гарячою водою. У цьому опалювальному сезоні Київтеплоенерго закупило 1,05 млрд куб. м газу на суму 5,5 млрд грн. Натомість у минулому сезоні було спожито 1,17 млрд куб. м загальною вартістю 8,7 млрд грн.

Джерело