Проект Генплану передбачає зміни.
Фото: 112.ua
Окрім завершення будівництва Подільського мостового переходу та метро на Виноградар, розробники проєкту Генерального плану Києва окреслили низку інших першочергових заходів із розвитку транспортної інфраструктури столиці.
Про це повідомили в комунальній організації «Київгенплан».
Стаття по темі: Коли ринок нерухомості відновиться після карантину.
Які мости капітально відремонтують та де побудують дороги у Києві за 5 років:
• реконструкція вулиць Кирилівської, Глибочицької із вдосконаленням трамвайного полотна;
• реконструкція Паркової дороги, Дніпровського узвозу з розширенням проїжджої частини;
• реконструкція проспекту Науки з розширенням проїжджої частини, реконструкція транспортної розв’язки на різних рівнях на перетині проспекту Науки та Столичного шосе;
• реконструкція вулиці Гната Хоткевича з розширенням проїжджої частини;
• реконструкція мосту Патона;
• поєднання вулиць Медової та Суздальської із будівництвом шляхопроводу через залізницю.
Як повідомили в КО «Київгенплан», остання магістраль стане дублером проспекту Валерія Лобановського, Чоколівського бульвару та вулиці Вадима Гетьмана, що допоможе їх розвантажити.
Читайте також: Комерційна нерухомість в новобудовах Києва: прибуток вище, ніж від житла
Раніше повідомлялося, що першу чергу транспортного обходу – Великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва (ВКАД) – планує будувати китайська компанія poli Changda Engineering Co. Ltd, з якою «Укравтодор» в останній день жовтня підписав меморандум про співробітництво в рамках реалізації першої черги будівництва дороги.
- 337 переглядів