Киянам показали, як просувається будівництво Шулявського мосту

Старий міст розібрали.

Старий Шулявський міст, який знаходився в аварійному стані, повністю розібрали. Частину металевих конструкцій для нового мосту вже завезли на будівельний майданчик.

Так, усього для будівництва нового шляхопроводу потрібно 1700 тонн металоконструкцій і вже виготовили 1100 тонн, із яких майже половину завезли на будівельний майданчик. До 1 серпня виготовлять решту необхідних металоконструкцій.

Усього встановлять 5 прогонів нового мосту. Роботи тривають за графіком.

«Сьогодні будують бетонні конструкції. Тривають роботи з улаштування паль та опор. Також розпочали збирати металоконструкції для декількох прогонів, що стануть основою нового, сучасного та комфортного шляхопроводу. Ми робимо все можливе для того, щоб у вересні конструкція мосту уже була готова, і щоб у грудні запустити рух транспорту мостом», – додав мер столиці Віталій Кличко.

За словами мера Києва, будівництво Шулявського шляхопроводу складне через декілька факторів. По-перше, під мостом знаходиться станція метро «Шулявська». По-друге, треба здійснити великий обсяг робіт із перекладення інженерних мереж – дощової каналізації, водопроводу, газопроводу, побутової каналізації, мереж зовнішнього освітлення та мереж зв’язку.

Ще один серйозний виклик для швидкого будівництва мосту – затягування справи зі знесенням частини п'ятого цеху заводу «Більшовик», на місці якого мають облаштувати один зі з'їздів з мосту. 
Окрім самого шляхопроводу, до кінця року планують реконструювати підземний пішохідний перехід, прокласти інженерні мережі, облаштувати велосипедну доріжку, здійснити благоустрій території.
 

Шулявский мостШулявский мостШулявский мост

Раніше повідомлялося, що на Шулявському шляхопроводі розпочалися роботи з демонтажу.

Джерело