Реєстрація /

Киянам нагадали, куди звертатися, якщо немає світла

Через негоду можуть бути проблеми з електропостачанням.

Через погіршення погодних умов можуть бути пошкоджені електромережі та знеструмлені будинки. Куди звертатися у разі аварійної ситуації – розповідає електропостачальник YASNO.

З технічними питаннями, у тому числі щодо зникнення світла через негоду, слід звертатися до оператора системи розподілу (ОСР), до електромереж якого підключений будинок. У Києві це «ДТЕК Київські електромережі», «ДТЕК Київські регіональні електромережі», «Укрзалізниця». Їхні функції:

•         відповідають за технічний стан мереж, проводять ремонтні роботи;
•         забезпечують стабільність напруги;
•         здійснюють підключення та відключення об’єктів;
•         виконують роботи з лічильником (заміна, опломбування, параметризація) та приймають їх показання.    

Електропостачальник YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги»):
•         продає електроенергію та газ;
•         здійснює розрахунки та нарахування;
•         приймає оплату від клієнтів;
•         пропонує енергоефективні товари та послуги.

Читайте також: ТОП-5 порад, як зменшити електроспоживання, працюючи із дому

Раніше повідомлялося, що до кінця 2020 року фахівці ДТЕК Київські електромережі безкоштовно замінять електролічильники більше 28 тисячам клієнтів. Замість старих приладів обліку їм встановлять нові та сучасні, які допомагають заощаджувати. Енергетики закликали киян допускати співробітників енергокомпанії у власні помешкання для виконання монтажних робіт та розповідають, як упевнитись, що до них в оселю завітав саме співробітник ДТЕК.

Джерело