Подавати данні потрібно щомісяця.
Фото: politeka.net
Нарахування у платіжці за світло іноді можуть не співпадати з фактичним споживанням. Зазвичай це стається, якщо споживачі забувають передати показання лічильника або роблять це невчасно чи неправильно.
Щоб отримувати коректні нарахування за електроенергію потрібно:
1. Щомісяця повідомляти показання лічильника. Інакше нарахування будуть здійснюватися за середнім споживанням на основі отриманих у попередні місяці даних.
2. Передавати показання з 1 по 3 число.
3. Звертатися до оператора системи розподілу, якщо не згодні з вказаними у платіжці показаннями. Постачальник YASNO здійснює нарахування на основі обсягів споживання, які надає оператор системи розподілу (ОСР).
4. Сплачувати всю суму в платіжці, а не лише частину. Якщо клієнт не згоден з сумою в рахунку, слід звернутися до постачальника, якщо не згоден з показаннями – до ОСР. Не вирішуючи питання з енергокомпаніями, споживач лише накопичуватиме борг.
5. Відмовитися від самостійного розрахування суми до сплати, щоб не припуститися помилки. YASNO надає споживачам можливість не робити обчислення та надсилає платіжки з уже вказаною сумою.
Передати показники споживання електроенергії можна через:
- чат-бота;
- через форму швидкої передачі показань на сайті YASNO;
- в особистих повідомлень на сторінці у Facebook;
- в Особистому кабінеті;
- за телефонами контакт-центру (044/067/066) 277-18-18.
Читайте також: ТОП-5 порад, як зменшити електроспоживання, працюючи із дому
Раніше повідомлялося, що зима 2019/2020 була найтеплішою за останнє десятиліття. Це вплинуло на зменшення споживання природного газу для забезпечення міста теплом і гарячою водою. У цьому опалювальному сезоні Київтеплоенерго закупило 1,05 млрд куб. м газу на суму 5,5 млрд грн. Натомість у минулому сезоні було спожито 1,17 млрд куб. м загальною вартістю 8,7 млрд грн.
- 309 переглядів