Реєстрація /

Для успішного розвитку бізнесу у сфері рітейлу варто моделювати потенційні ризики

Активно змінюється структура споживання і поведінка споживачів.

Як власникам і менеджерам ТРЦ, так і орендарям потрібно вже зараз думати про ризики, з якими вони можуть зіткнутися у найближчі п’ять років і над запобіганням їм, інакше їх бізнес перестане бути успішним. Про це порталу 100realty.ua розповів Михайло Меркулов, генеральний директор Arricano Real Estate.

«Є ризики, про які потрібно пам’ятати і які потрібно враховувати вже зараз, оскільки рано чи пізно вони проявляться. Так, завжди будуть макроекономічні ризики, адже інвесторів завжди цікавить стабільність умов для роботи. Далі – технологічні ризики. Потрібно поставити собі питання і знайти на нього відповідь: яка технологія зможе зруйнувати мій бізнес через рік, два, п’ять? Наприклад, завтра світ переходить на електромобілі чи водневі машини, що буде з мільйонами традиційних автозаправок? І наступне – поведінкові ризики. Активно міняється структура споживання і це повністю міняє бізнеси. Тому потрібно моделювати поведінку споживачів у перспективі кількох років і підлаштовуватися під неї. Якщо бізнес-модель не може відповісти на ці ризики, то краще припиняти такий бізнес. Деяким орендарям, у яких крива товарообороту на квадратний метр знижується ми прямо кажемо: «Кобила здохла, не мучте ні себе, ні нас», – зазначив експерт.

Раніше повідомлялося, що сфера рітейлу зараз міняється дуже активно.

Джерело