Реєстрація /

Як відрізнити шахраїв від працівників комунальних служб: прості поради киянам

Про шахраїв потрібно негайно повідомляти у поліцію.

У КМДА нагадали про те, як відрізнити працівників комунальних служб від шахраїв, які все частіше ошукують киян.

Як відрізнити працівника «Київводоканалу» від шахрая:

1.    Про запланований вихід контролерів «Київводоканал» обов’язково повідомляє в оголошеннях, що розвішуються на під`їздах будинку за кілька днів до візиту контролера.
2.    Кожен контролер «Київводоканалу» має посвідчення встановленого зразка і пред’являє його на першу вимогу абонента.
3.    Якщо виникли сумніви щодо особистості контролера, можна зателефонувати до диспетчерської (15-81) чи контакт-центру (044) 202-02-02) «Київводоканалу» та запитати, чи дійсно ваш будинок є у плані обходу.
4.    Контролери «Київводоканалу», що прийшли з плановим візитом, ніколи не вимагатимуть у абонентів грошей за послуги.
5.    Якщо споживач залишав заявку на виклик контролера, йому зателефонують за добу до очікуваного візиту, щоб уточнити час. На ваше прохання йому можуть назвати прізвище контролера, якого спрямовано за адресою.
6.    Не варто звертатися до нелегальних опломбувальників та повірників, що можуть навіть не мати відповідної ліцензії. Замовити послуги з повірки та опломбування можна у сервісному центрі «Київводоканалу».

Крім того, щоб отримати гроші від довірливих киян, шахраї часто представляють працівниками «Київгазу». Нещодавно шахраї обдзвонювали людей переважно похилого віку та від імені ПАТ «Київгаз» повідомляли про необхідність проведення чистки газових водонагрівачів. Домовившись про візит, чоловік, представлявся вже працівником неіснуючої компанії «Сенат». Мешканцям демонстрували підроблені посвідчення, наголошували на обов’язковості проведення чистки, за свої «послуги» стягували в 2-3 рази більше, ніж вартість аналогічної послуги від ПАТ «Київгаз».

Стаття по темі: Як розпізнати шахрайство з нерухомістю: нові махінації в 2019 році

Як відрізнити працівника «Київгазу» від шахрая:

1.    У працівника є формений спецодяг із логотипом компанії (спец костюм сірого кольору, жовте поло, кепка, спецвзуття).
2.    Мати посвідчення.
3.    Працівник компанії має чітко і обґрунтовано пояснювати мету свого візиту.

Стаття по темі: Види шахрайства під час продажу квартири: як не стати жертвою аферистів

Посвідчення співробітника містить: 

  • Ім'я та прізвище; 
  • Найменування посади співробітника;
  • Актуальний термін дії посвідчення; 
  • Офіційний порядковий номер, який відповідає підрозділу підприємства; 
  • Наявність печатки підприємства; 
  • Підпис голови правління.

Якщо у вас виникли сумніви стосовно відвідин того чи іншого співробітника комунальної служби, варто обов’язково зателефонувати га гарячу лінію компанії і уточнити, чи запланований візит працівника до вас додому. Якщо ні, то без вагань викликайте поліцію.

Раніше повідомлялося, що Нацкомфінпослуг попереджає про новий вид фінансового шахрайства з переказом коштів на карткові рахунки фейкових компаній.

Джерело