Реєстрація /

Як правильно оформити рекламні конструкції у Києві: поради від КМДА


Ввели правила.

В Київській міській державній адміністрації розробили інструкцію, як не псувати зовнішній вигляд столичних вулиць. Нова методичка з оформлення вивісок, яку нещодавно презентували в Управлінні реклами, допоможе підприємцям розробити такий дизайн вивіски, що не суперечитиме затвердженим Правилам оформлення.

Про це повідомив заступник директора Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації Юрій Тацій. 

«Брошура відповідає на найбільш поширені запитання: що можна розмістити на вивісці, а що – ні, які вимоги до вивісок у різних частинах міста, як правильно обрати місце на фасаді та як швидко оформити документи на вивіску і заощадити кошти», – пояснив Юрій Тацій. 
 
Проблема вивісок та інших рекламних конструкцій накопичувалася в Києві впродовж багатьох років. Раніше рекламні конструкції могли з'явитися де завгодно, у будь-якій кількості та в будь-якому розмірі. Але у 2017 році місто розробило критерії розміщення вивісок і рекламних конструкцій у столиці. А все, що не відповідало новим Правилам, підлягало демонтажу. Лише за 2020 рік у Києві демонтували майже 14 тисяч незаконних конструкцій.

«Правила розміщення рекламних конструкцій визначають, якого типу вони мають бути в тій чи іншій «форматній зоні» міста. Усього нараховується 5 форматних зон.

Кожна з них має свої чіткі вимоги до типів рекламних засобів. Наприклад, у нульовій і першій форматних зонах, які охоплюють історичний центр міста (Сагайдачного, Басейна, Шота Руставелі, Льва Толстого тощо), вивіски на фасадах будівель мають розміщуватися виключно окремими літерами - без жодних «підкладок». В усіх зонах розміщення конструкцій допускається виключно між першим і другим поверхом, за винятком торгових центрів. У другій форматній зоні (Чоколівський проспект, проспект Валерія Лобановського, бульвар Дружби Народів тощо) такі конструкції допустимо розміщувати на певній основі, але літери мають розміщуватися окремо. Вивіски у вигляді лайтбоксів можуть розміщуватись виключно у третій та четвертій форматних зонах», – деталізував Юрій Тацій. 

Буклет, який створений для допомоги підприємцям розібратися у питаннях створення реклами, можна переглянути за посиланням:

https://kyivcity.gov.ua/news/valentin_mondrivskiy_u_kiyevi_prezentuvali_noviy_buklet_scho_mistit_instruktsi_z_oformlennya_vivisok/

Стаття по темі: Пільгова іпотека в Україні в 2021 році – як отримати кредит на квартиру під 7% річних

Раніше завершили реконструкцію театру Оперети (відео).

Джерело