Реєстрація /

Киянам повернули 13 мільйонів гривень за неякісні послуги


Працювали інспектори.

У 2019 році житлово-комунальна інспекції міста обстежила 527 житлових будинків на основі скарг і зауважень мешканців, що стосувалися якості житлово-комунальних послуг. У результаті проведено перерахунок на загальну суму понад 13 млн. грн.

Про це повідомив начальник Управління (інспекції) самоврядного контролю Станіслав Москалевський.

Ключовою метою роботи інспекції є покращення сервісу та надання якісних послуг. Серед основних пріоритетів – прибирання прибудинкової території та належне утримання дитячих ігрових майданчиків, що стосується більш теплої пори року, а з початком зими – контроль за підготовкою будинків до старту опалювального сезону та прибирання снігу.

Протягом року інспекцією проведено низку перевірок щодо неякісного утримання будинків, споруд та прибудинкових територій і послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, обстежено дитячі ігрові майданчики, оцінено якість підготовки до осінньо-зимового періоду в житлових будинках. Окрім того, фахівцями оглянуто міжквартальні проїзди та прибудинкові території житлових будинків усіх районів Києва та оцінено, чи зможе за потреби проїхати там снігоочисна техніка.

Стаття по темі: Як отримати компенсацію за неякісні комунальні послуги: пояснення Кабміну

Нагадаємо, що в попередній раз тарифи на опалення в Києві підвищувалися близько року тому. У грудні 2018 року Національна комісія, що здійснює регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг збільшила тариф на виробництво тепла для населення КП «Київтеплоенерго» на 22,7%.

За останніми даними Київської міської держадміністрації, теплові електростанції Києва готові до початку і проходженню опалювального сезону. Загальна готовність міського господарства до зими складає 97%.

Джерело